האתר המוביל בישראל בתחום המנעולנות

איזה ציוד נדרש עבור מנעולן כספות?

האם אתם מנעולני כספות? האם אתם מתחילים לעסוק בתחום של מנעולנות באופן מקצועי? אם כך, יש להניח שאתם גם רוצים לדעת איזה ציוד למנעולן צריך להיות ברשותכם. חשוב מאד לציין שאם אתם סקרנים שמתעניינים בפריצת כפסות, דעו לכם כי רק מנעולן כספות רשאי לקנות את הציוד שעליו נפרט מיד. הסיבה לכך היא כמובן, ברצון למנוע שכלי הפריצה יפלו לידיים זדוניות. לכן, החנויות במוכרות את הציוד, מכריחות כל אדם להציג רישיון למנעולנות ואישור ממשטרת ישראל, כך שעליכם לקחת זאת בחשבון. אם הנושא פשוט מסקרן אתכם לידע כללי – אתם מוזמנים כמובן להמשיך לקרוא.

להכיר את סוגי הציוד האפשריים לפריצת הכספת

  • מה הציוד הנדרש למנעולן כספות? – נתחיל מכך שכל מנעולן כספות, חייב שיהיו ברשותו כל סוגי המנעולים האפשריים לכספות .סיבה לכך היא שאחרי הפריצה, צריך כמובן להתקין מנעול חדש לגמרי, וצריך שיהיה לו את מנגנוני הנעילה השונים. מעבר לכך, מבחינת ציוד למנעולן בכלי הפריצה עצמם, מדובר על מפתח שנקרא מפתח דגדגן – זהו מפתח מיוחד שניתן להכניס דרך המנעול של הכספת המכאנית, וביחד איתו בעצם לנסות ולנטרל את המנעול עצמו, ולהבין את המבנה המדויק שלו. על בסיס הדגדגן גם אפשר להתקין מפתחות שונים להחדירה פנימית. מעבר לכך, ישנם גם חולצי כספות. תפקיד החולץ הוא בעצם לאפשר פתיחה בכוח של הכספת הנעולה. מחדירים אותו בין הדלת הנעולה לבין חלקים של הכספת, ומתחילים אט אט להרחיב אותו – עד שהדלת תיפתח. גם פתיחה חלקית, תאפשר למנעולן המקצועי כמובן גישה ליתר מנגנוני הנעילה של הכספת. ישנם כמובן גם כלי פריצה נוספים בצורות שונות אשר מאפשרים לפתוח את הדלת של הכספת, להזיז את מנגנון הנעילה שלה ולפרק אותו – ומדובר על סטים שונים של ברגים וכלים דומים. כל פורץ מיומן של כספות זקוק גם לכלי ניסור של כספות – שאמנם כאן מדובר על ניסור ולא פריצה, אבל לעתים אין ברירה וזו תהיה הדרך היחידה לפתוח את הכספת.
  • האם קיים הבדל בציוד מנעולן כספות רגיל לכספות דיגיטליות? – בהחלט כן. אמנם יש ציוד למנעולן שמתאים לפרצה של כל סוגי הכספות, אבל בוודאי שישנם כלים אשר מיוחדים במקרה של כספות דיגיטליות. ציינו קודם את החולצים. חשוב מאד לציין כי בחולצים משתמשים בעיקר בכספות דיגיטליות שהנעילה שלהן היא על בסיס קוד – וזאת משום שקשה מאד להגיע למנעול עצמו, שלרוב איננו קיים כלפי חוץ. על מנת שיהיה אפשר בכלל להגיע לגישה למנעול הנעול עצמו – חובה להשתמש בחולץ.

ציוד שרק פורץ עם רישיון רשאי לרכוש

שימו לב שכיום, אין אפשרות לקנות ציוד למנעולן באופן מקוון ומרחוק. עליכם להתייצב פיזית בתוך החנות, להציג את התעודה שלכם, ורק כך תוכלו לבצע את הרכישה. הדבר יבטיח שהציוד יישאר רק בידי אנשים אשר פועלים כחוק.

Comments are closed.

מה אנחנו מציעים?

צור קשר

    שם (חובה)

    טלפון

    דואר אלקטרוני (חובה)

    עמודים