האתר המוביל בישראל בתחום המנעולנות

נכון להיום כל מי שמחליט לקנות נכס צריך לוודא שאותו נכס נבנה באופן תקין וזאת על מנת למנוע מצבים של מפח נפש בעקבות הוצאות תיקון עבור אותם ליקויים קיימים. כיוון שלא ניתן להבחין בכל מיני ליקויים במבנה ללא מכשור מיוחד, חשוב לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום וזאת על מנת שיערכו את הבדיקות המתאימות וידווחו לכם מהו המצב של אותו מבנה אותו אתם מעוניינים לרכוש.

 

סוגים שונים של בדיקות

חשוב לדעת שיש חברות שעיקר המומחיות שלהן היא באספקת שירותי בדיקות מסוגים שונים לנכסים קיימים או נכסים אותם מעוניינים לקנות. נכון להיום כל אחד יכול לשכור את שירותיה של חברת בדק בית על מנת שתערוך בדיקות בדיקת דירה, בדיקות של בתים משותפים, ביקורת מבנים, בדיקות איטום, בדיקות שונות שעיקרן לבדוק את מערכת החשמל בבית, בדיקה של גז ראדון בבית, בדיקת אקוסטיקה ואלו הם רק חלק מאותן בדיקות אפשריות. אם אתם מעוניינים בחבילת בדיקות למטרת בדיקת דירה טרם קנייתה או בדיקת דירה שנבנתה על ידי קבלן , קרוב לוודאי שחבילת בדיקות בדק הבית תשרת אתכם באופן הטוב ביותר.

 

טרם קניית דירה – בדיקות חשובות

  • איטום – טרם אתם קונים דירה חשוב לשכור את שירותיה של חברה שמעסיקה מומחים בתחום האיטום. מומחים אלו יבדקו האם אותה דירה אכן אטומה כהלכה, מהי איכות האיטום ומהם החומרים בהם השתמשו לצורך האיטום. בדיקת איטום חיונית למניעת נזילות במבנה ותכלול את גג הבית, המרתף, פתחי החלונות והדלתות ואיתור סימני רטיבות על קירות הבית ובתקרה.
  • תשתית אינסטלציה – כאן יבחנו הצינורות בבית, האם מערכת האינסטלציה פועלת כהלכה, האם מערכת הניקוז פועלת כהלכה, האם יש בלאי של הצינורות או מצב של נזילה לא מורגשת בבית (בדיקה שנערכת על ידי ציוד תרמי מיוחד).
  • תשתית חשמל – בדיקה של כל הקשור אל מערכת החשמל בבית וחשיפת מצבים של חוטי חשמל חשופים או רופפים.
  • בדיקות של הבניין משותף – בדיקות הקשורות אל ליקויים בשלד הבניין, ריצוף, טיח, צבע, מעליות, חניה, חדרי אשפה ועוד.
  • בדיקות קרינה וראדון – בדיקת ריכוז גז ראדון בבניין, בדיקות מתח מקווי חשמל בסביבת הבית, בדיקה של קרינה סלולארית.

 

לסיכום, טרם קניית דירה או בית חשוב שתפנו אל חברה שמבצעת בדיקות בדק בית. חברה זו תבטיח לכם בדיקות יסודיות ומוקפדות על ידי מומחים ורישום של כל הליקויים והבעיות בדו"ח מפורט. בדיקות אלו יאפשרו לכם לדעת במדויק האם המחיר של הנכס אותו אתם מעוניינים לקנות אכן משתלם. בהצלחה!

Comments are closed.

מה אנחנו מציעים?

צור קשר

    שם (חובה)

    טלפון

    דואר אלקטרוני (חובה)

    עמודים