האתר המוביל בישראל בתחום המנעולנות

למען השקט הנפשי של כל בני המשפחה

הדירה שאנחנו רוכשים היא לרוב השקעה של פעם בחיים. מדובר בסכום גדול מאוד של כסף אותו אנו עומדים להשקיע, סכום שעל מנת לגייס אותו אנו נאלצים לעבוד קשה לאורך שנים ארוכות, לחסוך ולקחת הלוואות ומשכנתאות. לכן, חשוב מאוד שנשקיע את הכסף בקפידה, ונרכוש דירה במצב טוב אשר תענה על כל הצרכים שלנו.

קיימים לא מעט שיקולים בבחירת הדירה המתאימה לנו ביותר. אחד מן השיקולים הללו הוא מצבה של הדירה, והפוטנציאל שלה לגרום לנו לבעיות בעתיד. הדירה והבעיות שעלולות להתעורר בה צפויות ללוות את חיי היום יום שלנו ושל כל בני משפחתנו לאורך שנים ארוכות, וחשוב מאוד לוודא כי מדובר בדירה שתביא רק שקט נפשי ושגשוג למשפחתנו.

ניתן לוודא זאת באמצעות בדק בית. מדובר בבדיקה מקצועית אשר תוכל לספק לכם מידע חינוי אודות ליקויי בנייה, וכן על מידת עמידותה של הדירה במצבים של רעידות אדמה, על פי תמ"א 38.

מי מבצע את הבדיקה?

בדק בית כדאי לבצע אך ורק באמצעות אנשי מקצוע מוסמכים, אשר יוכלו לדווח לכם גם על ליקויים ובעיות חבויים מן העין. אמנם מדובר בהשקעה מסוימת, אך ניתן להגיד בוודאות כי היא תוכל לחסוך מכם לא מעט עגמת נפש והוצאות מיותרות בעתיד. לאור זאת, מומלץ לפנות אל שירותי מהנדס בניין מוסמך אשר יש לו ניסיון בבדיקת דירות, וכן אל עורך דין המתמחה בנושאי תמ"א 38.

מה ניתן לגלות במהלך הבדיקה?

לאחר בדיקה יסודית, תוכלו לקבל דו"ח מפורט אשר מוסר מידע אודות מגוון ליקויים אפשריים. בין השאר, ניתן לזהות באמצעות הבדיקה בעיות איטום ונזילות, סדקים, שימוש בחומרי בניין באיכות ירודה, בעיות שעלולות להתעורר במערכת החשמל או בצנרת, יסודות שלא הונחו כראוי ועוד. בנוסף לכך, ניתן לזהות בעיות או ליקויים בעלי משמעות אסתטית. לעיתים, ניתן למצוא במהלך הבדיקה אף ליקויים אשר אי זיהוי שלהם מראש עלול היה לגרום לסיכון חיי אדם.

הדו"ח יוכל לשרת את הרוכש בעת משא ומתן עם הקבלן או עם בעל הדירה. במקרים רבים, בעקבות תוצאות הדו"ח, ניתן להוריד משמעותית את מחיר הדירה. פעמים אחרות, אם התגלו ליקויים חמורים ובלתי סבירים, הרוכש מחליט לבטל כליל את העסקה לאחר קבלת התוצאות. בכל מקרה, מדובר בבדיקה חיונית לביצוע טרם הרכישה, כיוון שהיא עשויה לסייע לנו לדעת בדיוק בפני איזו עסקה אנו עומדים.

Comments are closed.

מה אנחנו מציעים?

צור קשר

    שם (חובה)

    טלפון

    דואר אלקטרוני (חובה)

    עמודים